Myshelg och produktiv ledig dag.

 I helgen har vi haft besök av bästa syster med familj. Kusinbus, VM- skidor, garagetid, familjebowling och restaurangbesök. Massa mys med andra ord!
 
När de satte sig i bilen hem på söndageftermiddagen, sken solen och det var åtta grader varmt ute.. Med en Pokémontelefon och en ny kickbike fick jag med mig båda grabbarna ut. Vi gick hela vägen till Stadsparken, via diverse pokestop :) 2 timmar senare fick pappan hämta oss, så gott med frisk luft.
 
Idag var jag "ledig", från jobbet iaf. Förutom vanliga familjebestyr med hämtning på skolan, veckohandling, disk och matlagning så hann vi med ett ärende i Eksjö. Producerade vanlig middag + en extra måltid som blev lunchlådor. En omgång semlor och en omgång chokladsemlor..
Måtte jag inte glömma dem hemma imon när jag åker till jobbet!
 
 
Nu bäst att sova, veckan har ju bara börjat :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0