Legotårtor

Ja vad säger man... Livet kom mellan mig och bloggen :)
Hösten har varit fin, minst sagt fylld med jobb, jobb och lite mer jobb. Härligt att ha att göra!
Finaste killarna mår bra, skola, förskola, aktiviteter, kompisar rullar på och familjemys på det <3
Farmor har varit på besök och massor av äpplen har plockats ner och skickats på mustning.
Tyvärr hinner jag såklart inte allt jag skulle vilja, så det massproduceras inte några tårtor just nu.
 
Desto roligare när jag väl tar mig tid och bakar. Lego har varit temat på höstens kalastårtor :)
 
Ninjagotårta fylld med hallonmousse och mjölkchokladkräm. Täckt med marsipan. Ja, ni har sett den förrut.. Eller inte denna men jag gjorde en likadan i mars.
 
Legotårta fylld med jordgubbsmousse och centerfluff, täckt med marsipan.
 
I dagarna ska jag göra tårtor till finaste systerdottern, ska bli så roligt!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0