Långhelg del 2..

När Mel får välja pose själv..
 
Om mamma ber riktigt snällt kanske jag kan stå rakt och se glad ut en sekund el två :)
 
Ett av mina jobb idag var att stapla in all ved som klövs under fredagen, passade på under dagens VM hockey match, då fick jag jobba ostört :))
 
Avslutade kvällen med att tillaga veckans lunchlådor.
Köttfärsgratäng med squash. Förra veckans lådor var små och jag var hungrig efter typ en timme.. Denna veckans ser bättre ut :) Inte så konstigt kanske då det skiljer 4 propoints på måltiderna..
 
Nu går vi in i maj och för mig innebär det bakmånad :) Så snart hoppas jag kunna bjuda på lite roliga tårtbilder igen :)
 
Långhelger är nice och det är bara knappa två veckor till nästa :))
Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0