Lilla sjöjungfrun tårta

Veckans tårtprojekt var att göra en Ariel tårta till en liten tjej som fyllde fem år. Den skulle räcka till 15 personer så jag tänkte våningstårta, Ariel sittande på en sten i havet..
 
Ljusa bottnar, fylld med hallonmousse och glasskräm. Täckt med marsipan och dekorationer i marsipan och sockerpasta. Allt går att äta utom överkroppen på Ariel.
 
Jätterolig tårta att göra och jag kände mig ganska nöjd med resultatet.
Sedan är det ju bara att inse att tårtprojekt i veckorna påverkar min nattsömn lite lätt negativt ;)
Som tur var hade jag natttjänst på jobbet kvällen efter och fick sova ut i ett 20-tält uppvärmt med vedkamin :)
 
Önskar alla en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0