Olika intressen :)

När jag kom hem idag efter några dagar på resande fot hade M äntligen kunnat klippa gräset, vilket verkligen behövdes efter nästan två veckor av regn. Barnen hade varit ute och lekt, fått mat och somnade fort. 
Då jag tog tag i helgens studenttårtprojekt försvann M ut i garaget. 
 
Nästan fyra timmar senare är kylen full med tårtfyllningar och en botten står i ugnen :)
Mycket hallonmousse blir det :)
 
Börjar fundera på om M somnat i garaget.. Så jag går ut för att se efter vad han pysslar med. Möter en lycklig man som skruvat på ett nytt objekt hela kvällen och fått den att fungera.
Jag åker bort några dagar och plötsligt står det nya leksaker i garaget..
 
Som sagt, lite olika intressen har vi, men båda somnar vi trötta och glada efter ett gott dags(kvälls)verke :)
 
Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0