John Deere tårta!

Coolaste killarna S fyller år dagarna efter varandra och idag firas det med traktortårta :)
 
Skapandeprocessen började i helgen och jag kan inte hjälpa det men när en tårtbotten kommer ut ur ugnen och ser ut så här, känner jag lycka!
Visst är den fin :)
 
Fylld med chokladbollsfyllning, hallonsylt och hallonmousse.
 
Täckt med marsipan.
 
Traktorn är i rice krispies treat, täckt med marsipan.
 
Efter att ha bakat hela veckan blev det mycket rester över.. Eftersom jag hatar att slänga det som blir över fick de cupcakes på jobbet igår igen och mina älskade småtroll fick en egen liten tårta att smaska på efter middagen igår.
 
 
Nu har jag tagit helg! Efter att ha läst och nattat barnen fick det bli Hela Sverige bakar och Dallas i tv-soffan!!
Imorgon tar vi en sista tur till Pippi om inte regnet öser ner!
 
Nu sova lite!
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0