Frosttårta

Veckans tårtprojekt var till en femåring som gillar filmen Frost.
 
Lyckades tillslut få till en snögubbe som kunde liknas vid Olof.. 
 
Ljusa bottnar, hallonmousse och dumlefluff, täckt och dekorerad marsipan.
 
Roligt att födelsedagsbarnet tyckte om den men nu behöver jag en paus från 3D figurer.. Jag är kass på att göra dem och det tar otroligt lång tid. Just nu sitter jag och längtar efter att få spritsa rosor, dekorera med pärlor, klart!! Tur jag har fria händer till Halloween.. Fast då funkar kanske inte rosorna iallafall.. Hm, tål att tänkas på ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å fint blev det till Halloween! Det är många som berömt de saftiga och goda cupcakes du gjorde! Tur att inte alla gick åt på kvällen! ;) Tack hjärtat!!!

Svar: Tack själv för en kul kväll!! Vi får ses snart igen! Kram
Anna

2014-11-08 @ 22:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0