Långhelg :)

Då jag är inne i en period med ganska mycket helgjobb så kändes det extra skönt att både M och jag var lediga hela denna långhelg på 4 dagar! (Min enda denna vår, då jag jobbade del av påsken och kommer jobba del av Kristi himmelsfärd oxå)
 
Man kunde ju tro att vi skulle varit hemma och iordningställt vårt hem efter fönsterbytet men det tar vi någon annan gång. Denna helg prioriterade vi våra familjer och diverse födelsedagsbarn!
 
Vi började med en tur till farmor och farfar som befann sig med husvagnen i Uppland. Där firade vi farfar på hans rätta dag :) Vi stannade och myste runt i ett soligt men kallt Östhammar under fredagen. 
 
På farmors berg :)
 
Korvmiddag hos farfar :)
 
Sedan drog vi söderut för ytterligare födelsedagsfirande i Östergötland!
 
Då jag själv är ett av alla födelsedagsbarn i maj så fick jag en efterlängtad bok i present! Så nu måste det snart hinnas med lite bakning :))
 
Vem behöver en sandlåda när morfar skaffat fram en hel grushög :))
 
 Solen har lyst på oss i stort sett hela helgen vilket vi är väldigt glada för, då vi förutom timmarna i bilen varit ute i stort sett hela tiden. Visserligen kallt i luften men vad gör det när vi slapp regn ( och snö)!
 
Lilltrollet på rymmen i bara strumpor. Inte intresserad av att ta på pyjamas och borsta tänderna!
 
 Nu är vi hemma och laddar vi för ännu en "high five i dörren" vecka..
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0