Effektiv måndag :)

Har haft en lugn och skön helg ensam med småtrollen :) Vi har uträttat lite ärenden på stan, planterat blomlådor, rensat rabatter och myst! Igår deltog vi i Bockhultsdagen, en trevlig liten sammankomst i mässföreningens stuga. Korvätning och tipspromenad! 
Barnen hittade sin favoritplats och A var blöt upp till knäna efter knappa fem minuter..
 
Måndagen rusade förbi och nu är det läge att sova. M har varit ledig med barnen, A fick följa med förskolan till en bondgård på förmiddagen. Jag har jobbat och eftersom jag inte behövde passa någon hämtningstid på förskolan var jag lite effektiv på vägen hem. Tvättade och tankade bilen, handlade mat, shoppade lite måsten till barnen för att sedan åka hem och slänga in en plåt vaniljrutor i ugnen och göra min första egengjorda sugarpaste (SP)
Kladdig SP, hoppas den stelnar till sig tills det är provmodelleringsdags :)
 
Hög tid att stänga de små blå    Ååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0