Det är dagar som dessa...

.. Jag lever för :)
Två härligt lediga oplanerade dagar med min fina familj. Igår var vi här hemma och bara myste. Vi lekta och spelade med de flesta av A:s födelsedagspresenter, yatsy, vattenbanan, kastade boll, spelade fotboll, dessutom är det en viss plastorm och en spindelmannendocka som figurerar i alla möjliga lekar :)
Fick tänka till lite innan jag fick till slussandet :))
 
Finaste lilltrollet!
 
"Handboll"
 
Mitt på dagen kom finaste vännen förbi för en pratstund och till kvällen blev det grillat och ett glas rött. Otroligt skön och avslappnad dag, vi borde verkligen ha sådana lite oftare! På kvällen for jag runt och fixade på altanen samt inne i vardagsrummet där fönsterbrädorna nu kommit på plats. 
 
Ganska nöjd med "utematsalen"
 
Idag blev det en sväng till Jönköping. Lite shopping, lek, lunch och marknad. Två dagar med härligt väder och lugnt tempo, med de finaste jag har, var som balsam för själen efter ett par tuffa veckor. 
 Tar med mig all kärlek när jag åker till jobbet imorgon. Blir jobb lördag/söndag på annan ort, men på måndag får jag mysa med de två småtrollen igen. Blir utan mannen dock, då det är hans tur att dra in lite pengar till hushållet :))
 
Önskar er alla en fortsatt härlig helg!
Själv hoppas jag på sol i Blekinge!
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0