Underbar vårhelg!

Det varnades för storm och snö i helgen.. Passade på att ta en tur till skogen med barnen och fina vänner i fredagseftermiddag. Då var vädret fortfarande härligt soligt.
Vaknade mycket riktigt till snö och blåst i lördags, men det drog fort förbi och resten av helgen bjöd på klar fin vårluft och mycket sol, så skönt.
 
A och jag tog en mysdag på stan igår, han fick håret klippt, vi shoppade lite och lunchade såklart. Väl hemma fick vi med oss resten av familjen på en tur till lekparken och även lite såpbubbelblåsning :)
 
 
Idag kom vi ut redan på förmiddagen. Fick bli en promenad och cykeltur ner till sjön, skulle mata lite änder men de   höll sig på läsidan av sjön så det blev nog fiskmat av brödbitarna :)
 
Hittade första tussilagon på vägen hem!
 
 
Så fort vi tog fram cykeln kom det ett - Jag kan inte, vill ha springcykeln istället! Det fick han inte och fem minuter senare cyklade han utan bekymmer hela vägen till sjön och tillbaka :)
 
Nu befinner jag mig i Stockholm för ytterligare två dagars utbildning. Ska bli jätteintressant men nu har jag fått nog av egentid för den här gången! 
 
Grabbarna laddar för kommande skidresa:)) Ska bli härligt att vara ledig och få rå om dem ordentligt! Hoppas hoppas bara det finns snö kvar när vi väl kommer dit!
 
Inte mycket bakning just nu men lyckades iallafall få ihop en omgång daimbiskvier och en omgång citronbiskvier som ska följa med till fjällen :)
 
Ha en fin vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0