Snart hemma!

Vilken lyxvecka jag haft!  Bra utbildning på dagarna och när den varit slut vid 17 så fanns inga måsten! Jag har passat på att träna, träffa fina vänner, äta gott och sovit hela ostörda nätter!
Magiskt skönt och välbehövligt!

Samtidigt känns det väldigt märkligt att vara borta från barnen i fem nätter! FaceTime är guld värt när vi både kan prata och se varandra. Även om det barnen tycker är bäst med samtalet är att få trycka på den röda knappen vilket leder till att samtalet är slut..

Igår var jag på vildmarksmässan och fick se när fina Johanna fick sitt diplom efter sin imponerande vandring på 130 mil mellan Treriksröset och Grövelsjön. (Gröna Bandet)


Grattis kära vän!!

Nu rullar tåget (i tid) genom ett soligt Götaland! Ska bli skönt att komma hem till min älskade familj!
Kram o hoppas ni har en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0