Laddar för hemfärd :)

Efter ytterligare några dagar med shopping, god mat, vin och ja just det lite Atlas utbildning oxå laddar jag för hemfärd imorgon. Mina mycket trevliga kurskamrater tänkte fira sista kvällen med gänget genom att dricka öl. Själv kände jag för att ta vara på egentiden. Två timmars presentshopping på stan, sedan en god macka tillsammans med lite hemuppgifter, packat väskan och nu Greys :)
 
På fredag ska jag mysa med mina småtroll hela dagen! Hoppas finvädret håller i sig, då blir det förhoppningsvis lek, bus o fika i skogen :)
 
Måste lägga in en bild på gårdagens middag. En surf and turf som grillades av en själv på het lavasten vid bordet.. Det är väldigt jobbigt att vara på kurs :))
 
Tonfisk, pilgrimsmussla, räkor, lamm, fläskkött, oxfilé.
 
Börjar även få en lätt släng av bakabstinens, hoppas jag hinner baka lite kakor inför kommande fjällresan under helgen. Tid att baka tårtor finns det inte just nu, men det kommer väl veckor med lite mer tid snart hoppas jag.
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0