Kortvecka och långhelg!

Eftersom jag jobbade förra helgen fick det bli en tur till Astrid Lindgrens Värld med småtrollen och bästa sällskapet J&S i måndags. Vi hade en supermysigt dag med strålande lagom varmt väder! Barnen sov hela vägen hem och efter den kvällen har de legat helt fel i sin dygnsrytm resten av veckan.. 
 
Vilket inte gjort så mycket för jag kände att jag behövde beta av flexberget lite och arbetade bara hela tisdagen och fram till 15 i onsdags.. Sedan fick det bli långhelg en vecka efter alla andra :)
 
I torsdags kväll hade jag goa tjejer här på lite fika. Jag bakade ett mörkt bikarbonatbröd med massor av gott i, bake-off frallor från nya bakboken "Baka, lite glammigare.." Av Josefin Palm. samt även en Devils Ford Cake från samma bok. Mycket gott och uppskattat!
 
Devils food Cake med Mjölkchokladfyllning :)
 
Sedan har vi snart flaggat i dagarna tre! Igår för Sverige, idag för Axel och imorgon för Leonore.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0