Kontrasternas dag!

0605: Vaknar på en luftmadrass hos mor och far av att lilltrollet tycker det är frukostdax.. 
0700: Hjälper mor i tvättstugan.
0715: Löparskorna på och en tur i minnenas alle'.. (Dvs ca 5 km runt ån)
1000: Hänger på låset till skoaffären, A behöver nya skor. Inte helt förvånande så blev det röda med Blixten på..
1030: Lek och glassmys i Trädgårdsföreningen med trollen och kära syster.
1230: Mor har fixat korvstroganoff :)
1330: High five och en puss med käre maken som på väg från Stockholm hämtar upp Trollen och fortsätter mot Småland.
1430: Tillsammans tar vi ett ljust farväl av fina lilla farmor som stilla fått somna in efter 98 år på jorden <3 
1930: Tapasmiddag med mor och syster.
2130: I bilen, en timmes sommarprat och 30 minuters försök att överrösta Lena PH på högsta volym.
2300: Höll mig vaken och parkerar på uppfarten.
2330: Laddar tvättmaskinen med gosedjur och bilbarnstolsklädsel efter gårdagens bilkräka. Note till mig själv: Aldrig mer blåbärssmoothie till mellis innan bilfärd!!
2400: Varvar ner med en toscabulle från Ok/Q8 bästa köpebullen:)) Tänker igenom dagen, minns, är tacksam för allt vi har. Alla år vi fått och alla vi kommer få. Känner massor av kärlek till hela min stora fina familj. Tid att krypa ner för ett par timmars sömn. Imorgon börjar min och barnens semester på riktigt. Om en vecka gör mannen i mitt liv oss sällskap!
 
Önskar er alla en härlig sommar! Ta hand om er, vårda kärleken och ladda energi inför höstens mörker! Det ska jag göra! Kram och sov gott alla fina!
 
Gamal bild, men den säger mer än tusen ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0