Några bilder på mina finaste!

Barnen uppskattar den nya möbleringen i vardagsrummet och framförallt den nya tv:n! Jag uppskattar att kunna slå på bolibompa, laga mat och ha koll så att de inte somnar :)
 
Liten är mer än nöjd med sitt nya åk som moster och morbror gav honom i födelsedagspresent!
 
Han gillar den så mycket att favoritpandan fick följa med på en tur,
 
Inte alla ögonblick är så här stillsamma och kärleksfulla :)
 
Ikväll skulle jag verkligen bara skriva in februaris förskoleschema, duscha och komma isäng.. Kan någon förklara hur det då plötsligt står tre nya sorters glass på infrysning i källaren...
Är väl bäst att ta sig i kragen och komma isäng nu då!!
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Anna- lantligt på Svanängen

Gud vad roligt att se er alla på bilder! Vad fina ni är!!! Och din bakning!!!! Vilka underbara tårtor! Jag är SÅ imponerad! Kram Anna

Svar: Tack fina Anna! Vad roligt att du hittat hit! Hoppas allt är bra med dig o de dina! Stor kram
Anna

2014-01-28 @ 08:23:57
URL: http://lantligtpasvanangen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0