Återhämtning :)

Vi har haft en härligt mysig helg. Lyxigt med lite egentid på lördagsspa! Mysigt att få ha syster och svåger här hela helgen! Trevlig kväll med dem, god mat och fina vänner i lördags. Lycklig blivande tvååring som fick finfin present. Tyvärr blev söndagens kalas inställt på grund av sjukdom men det gjorde att A kunde gå på Miniplask istället. Framförallt är vi mycket nöjda över att magsjukorna än så länge hållit sig på avstånd från oss! (Hoppas det fortsätter så)
 
 
M åkte mot Arlanda igårkväll, här blir en vecka utan Pappi då han ska på kurs med jobbet. Jag och småtrollen börjar veckan med ledig dag!Det blir en lugn dag med lite utelek och nödvändiga matinköp ;) 
 
Torsdag, fredag och söndagkväll har jag jobbat med två tårtor till A:s bästa kompis som fyller fem. Det tog tid och var ganska roligt men frågan är om jag inte ska hålla mig till spritsning.. Eller åtminstone göra motiv som det går att använda utstickare till, som blommor..
Jag blev väldigt nöjd med spackling och marsipantäcket! Första gången med riktig marisipan. Nu vet jag att jag kan göra relativt släta och fina tårtor men den stackars figuren ovanpå är lite lätt vindögd ;))
 
 
 
Resultatet får ni se efter födelsedagsbarnet! Nu ska vi slå av Bolibompa, fixa lite frukost och fortsätta njuta av dagen :)
 
Ha det fint därute!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0