Söndag

 Sitter och njuter lugnet i vårt "nya" vardagsrum. Mysigt att tända ljus och hänga i soffan framför en film:)
Igår fick vi upp tavellisterna som var sista steget i förvandlingen. Roligt att det äntligen finns foton uppe på båda Småtrollen. Riktigt nöjd med helheten i rummet!
 
 
Igår gick vi en sväng till pulkabacken, inte mycket snö kvar där.. Får hoppas det kommer lite ny snö och blir lite kallare. Är ju bara februari och slaskblask är som bekant det absolut värsta jag vet! Mer vinter till folket!!
 
 
Imorse lät min fina familj mig få sovmorgon. Gudomligt skönt att vakna av sig själv! Ytterligare en vinst med nya rummet, familjen kan gå ut och se på tv och plattor utan att väcka den som ska sova :)
 
Resten av dagen har vi sett Hellner ta OS silver, varit på kalas och M har eldat upp rishögen som växt på tomten i flera år!
 
Lite sova på det så är det snart ny vecka, vilken jag börjar med ledig dag :))
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0