Fredag...

Ytterligare en arbetsvecka till handlingarna.. Kan väl lugnt säga att jag hade behövt ett gäng timmar till för att det skulle kännas helt okej att gå hem men det fick räcka med +5 timmar till timbanken idag :(

Väl hemma möttes jag av två trötta och småkrassliga killar. Mannen som varit hemma med killarna idag, for iväg på hockey och A bröt ihop. Storgråtandes förklarar han att han saknar sin pappa så himla mycket. 
- Lilla hjärtat, mamma är ju hemma med dig nu.
Lätt uppgiven A svarar:
- Ja ja, jag tycker om dig oxå men mest pappa..
Min lilla sötnöt :)

Nu har vi avslutat kvällen i soffan med Träd fu Tom. Tandborstning och läsa bok återstår. Finns stor risk att denna mamma somnar in för kvällen ihop med småtrollen!

Lite bak har det faktiskt hunnits med i veckan oxå. En kollega byter arbetsplats och fick en liten tårthälsning på vägen.


Ljusa bottnar, hallonsylt, hallonmousse, mjölkchokladkräm, täckt med marängsmörkräm.

En omgång cupcakes bakades till kvinnliga nätverkets årsmöte men de fastnade aldrig på bild. Var lite smart och använde resterna av tårtfyllningarna till att fylla och spritsa cupcakesen med :)

Gott!

Bjuder på en bild på våran Toker! 



Hoppas ni alla får en skön helg! Här laddar vi för att alla ska vara pigga och friska på måndag när mamman lämnar hemmet för några sprängfulla veckor med olika kurser på olika platser..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0