Super Mario Tårta

December och livet rusar på i 120 som vanligt. Fullt upp både på och utanför jobbet. Knappt bakat någonting i november men nu veckan har jag haft ett litet projekt. Det var roligt och jag känner mig faktiskt ganska nöjd med resultatet :) Tyvärr var det såklart av den pilligare sorten så nattens sömn reducerades snabbt till ca fyra timmar... Tur jag inte gör detta oftare :))
 
 
Ljusa bottnar, hallonmousse och passionsfruktmousse med hackad vit choklad.
Spacklad med vitchokladsmörkräm och täckt med marsipan. Dekor av sockerpasta och marsipan.
 
 
Albin såg att det var Super Mario så det tar jag som ett godkänt :)
 
 
Nu har vi tagit helg härhemma så det är dax att sova ikapp lite!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin W

Guuuuud vilken fin tårta!!! =)

Svar: Tack Malin!
Anna

2014-12-16 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0