Myshelg i Stockholm

Sitter i bilen på väg hem! Vi har hämtat småtrollen som har haft myshelg hos mormor och morfar. Två nätter är precis lagom på egen hand, sen längtar jag ihjäl mig efter de små liven ❤️
M o jag har helt mot mina principer bara varit, tagit dagen som den kommer utan ett fullt schema med massor av tider att passa. Riktigt välbehövligt kan jag lova! Nu finns lite mer energi för de sista två arbetsveckorna detta året :))


Gårdagens "lilla smörgåsbord" som jag åt till förrätt får bli ett matminne att tänka på ibland! Så gott!! Hade kunnat äta två sådana tallrikar och sen gå på desserten direkt :)

Nu hem och ladda för två kvällar med luciafirande på förskolan! Mysigt! Snart jul!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0