Sockerbröllop :)

Igår firade vi sex år som herr och fru :) Vi hade möjligheten att gå ut och äta på tu man hand förra lördagen då farmor och farfar var på besök Och kunde vara med barnen under tiden. Jag jobbade igår och var inte hemma föraren vid 1830 tiden. Men lite löjrom och vitt vin och ett avsnitt Morden i Midsommer unnade vi oss efter att barnen somnat in :))
 
Mm, bland det bästa vi vet :)
 
Idag blev en riktig hemfixdag.. Jag har städat tvättat, handlat och lagat mat. M har målat och barnen har lekt ganska mycket tillsammans. Blir lätt så när alla måsten ska hinnas med och jag har endagshelg..
 
Under kvällen hann jag baka en omgång minicupcakes till jobbet då jag hittat ett recept jag ville prova. Tyckte de vart lite slätstrukna, vi får se vad de tycker i fikarummet imon! Blev en cheesecake till tjejerna på tisdag också. Fota glömde jag helt bort då timmen blev sen, jag hann lyssna igenom tre stycken sommarpratare under kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0