Slut semester :(

Tror inte det varit under 25 grader en enda dag på fyra veckor men idag när det var dags att avrunda semestern då har vi haft strilande regn och 12 grader. Förutom det så tyckte A att det var en bra dag att vara lite krasslig på så istället för att skynda upp i ottan och hinna massor av saker, strosade vi runt i pyjamas till lunch :)
 
Kan inte sluta säga det men oj vad jag älskat vädret denna sommar. En riktig sommar som verkligen gjort att jag kunnat ladda batterierna. Vilket verkligen behövdes! Nu drar det igång igen och jag har just haft lite "Söndagsångest" till Morden i Midsommer.. Ätit upp sista godispåsen så att träning och bättre kosthållning kan börja till nästa vecka :/
 
Bäst att hoppa in i duschen och komma isäng så att jag är pigg inför morgondagens prövningar :)
 
Mycket vattenlek har det blivit :)
 
Mels standardpose denna sommar :) A har varit mer under än över vatten samt hoppat från alla bryggor han kunnat hitta :)
 
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0