Nostalgitripp, fest och pilotbrillor :)

När jag var 14 år åkte jag på mitt första scoutläger på Marsbäcken och det blev många fler. Nu är det dock cirka 15 år sedan jag var där senast. Extra roligt att våra vänner valde att fira sitt bröllop just här! 
Det var riktigt roligt att komma tillbaka och se hur det ser ut idag. Tyvärr har stiftelsens ekonomi inte varit så bra så underhållet ligger lite efter.. Några eldsjälar har bestämt sig för att få det på fötter igen och sakta har man börjat att rusta upp :)
 
Som vanligt inte helt lätt att få hela familjen på bild :))
 
Tack H &A för en jättetrevlig bröllopsfest!
Det serverades finfin paella i cirkustält? Mums!
 
Brännboll, tipspromenad och kanotrace ingick i schemat och dessutom hann vi med att bada både igår och idag. Supermysigt att träffa massor av fina vänner och timmen blev sen innan jag gjorde övriga familjen sällskap på rummet. 
 
På hemvägen blev det lunch på Sibylla och coolaste killarna valde solbrillor som leksak i funboxen :)
 
Imorgon är det jobb igen! Går in i ännu en  hektisk period.. Bara be till högre makter att förskolesjukorna håller sig borta från både mig och barnen då M jobbar borta ett tag framöver. 
Dessutom ska jag äntligen få baka lite tårta till helgen.
Kram och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0