Lite av varje..

Förra veckan var det min tur att arbeta på hemmaplan. Efter att ha varit på resande fot större delen av mars månad så fick jag och barnen klara oss själva medan M tog igen förlorad restid och var borta hela veckan.
Jag hade ledig mysmåndag med barnen, tisdagen innebar studiebesök av en bunt studievägledare från länets skolor, onsdagen bjöd på kontorsarbete, fys och härligt lunchsällskap.
Både torsdagen och fredagen var fullt intecknade med massor som behövde göras då jag denna vecka arbetar på annan ort igen.
Som vanligt går inget enligt plan och torsdagen spenderades hemma med barnen och misstänkt magsjuka.. Som visserligen visade sig vara falsk alarm men innebar att även fredagens arbete påverkades. Men oj vad skönt att det inte blev något av det hela, hade varit sådär kul att lämna en magsjuk familj hemma och åka på jobbresa redan på söndagskvällen.
 
I helgen har det mysts på stan, byts däck, städats, lekt i solig sandlåda och sparkats boll.
 
Blivande fotbollsproffs...
 
Jag förberedde en tårta inför kommande helg och resterna av baket fick bli gofika :)
 
Alltid trist att behöva åka redan på söndagskvällen, men det gick bra att köra till Skåne och nu har jag ett rymligt rum med burspråk och tjocktv som mitt krypin denna vecka :))
 
Ta hand om er!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0