Ännu mera ledigt och ännu mera sol :)

Idag skulle barnen och jag ta en sväng på stan innan lunch. Det behövdes allt möjligt från solskyddskräm, byxor, kepsar, benskydd till foppisar. Dessutom behövde vi shoppa lite på Ica och Rusta. Innan vi kom igång med shoppingen slängdes återvinningen och A passerade frisören. Naturligtvis slutade det hela med att vi inte hann allt vi skulle göra, lunch intogs till barnens glädje på Thimons o Rusta får vänta till nästa gång tid finnes.
 
Väl hemma fick vi besök av fina J och barnen. Här har studsats, cyklats och grävts i sandlådan hela eftermiddagen.
 
Middag och sedan ett rejält bad för sandtrollen! Vid läggdags kommer dagens bästa kommentar från A
- Mamma, det har varit en jobbig dag idag. Vet du vad jag tyckte var jobbigast?
- Nej.
- Att vara i affären, jag tycker inte om affärer med kläder i..
( inte brås han på sin mor iaf..)
 
Under tiden vi var på stan så lämnade vår lilla, bensinsnåla pendlarbil ( Hondai I10) garaget och växte till sig och blev en fyrhjulsdriven jeep, med stora däck, hög markfrigång och bedömt inte speciellt bensinsnål motor..
Enligt min käre make en väldigt praktisk bil.. Åtminstone för den i familjen med stort jakt och fiske intresse :)
Så kan det gå :))
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0