Nyttigare Äppelmuffins

Det blev en spännande ledig dag.. Jag är varken i synk med min egen hjärna eller med barnen. Fast vi har haft rätt mysigt ändå :)

Handlat och fixat lite ärenden på förmiddagen. Eftermiddagen spenderades i simhallen med bästa Johanna o Saga. Som vi längtat efter dem denna sommar då Johanna varit ute på sin vandring! https://130mil.wordpress.com/ 

Slängde ihop en lite nyttigare mellanmålsmuffin med äpple från trädgården. de blev goda och med bara 3 matskedar råsocker i så kändes det rätt okej att äta en till mellanmål på eftermiddagen.

Receptet hittar ni här:
http://www.nadjaskitchen.se/?p=2460

 

Börjat förbereda helgens tårta och bakade botten nummer två ikväll. Nu sovdags, fortfarande inte helt bekväm med att klockan ringer 0530.. Imorgon är det dessutom premiär att klara morgonbestyren helt själv och vara på förskolan innan sju :)

 

Tro det eller ej men idag har jag varit ute med mina fina killar och inte ett ända Blixtenplagg!! Vet ärligt talat inte när det hände senast :))

 

Sovgott alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0