Lite skryt..

Dagen började bra, sjönk på mitten och kvällen är jag riktigt nöjd med :)

Imorse var första vardagsmorgonen själv med barnen. Vi kom upp, välling och yoghurt i barnen, kläder på och iväg. 0729 satte jag mig på min stol på jobbet! 1 minut till godo! Bra jobbat!!

Arbetsdagen försvann i ett töcken, det är redan mycket att göra och tyvärr drack jag inte ordentligt på förmiddagen. Innebar att eftersom det är fastedag så kände jag mig rätt groggy vid lunch.. Ingen bra kombination med att hjärnan inte strukturerat sig riktigt än och massor att ta tag i. Kan bara bli bättre!

Kvällen gick däremot prima. Barnen var trötta så det blev middag, dusch, Bompamys, lite sagoläsning och sen sov de klockan åtta.

Min kväll fortsatte med ett riktigt karaktärstest! Har gjort en tårtbotten och tre fyllningar utan så mycket som en slick. Två av fyllningarna var godisfluff vilket innebär att jag stått och klippt ner hallonbåtar och gelehallon i grädde. Håller jag i detta så finns ju chansen att jag blir smal igen :))

Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0