Långhelg :)

Helgen blev lång.. Jobbade i lördags för att sedan avsluta kvällen på Ing 2:s Garden party. Hade toppentrevligt hela kvällen och det kändes när småtrollen vaknade vid sex.

Söndagen var seg men en liten prinsesstårta till fina Maja fick jag till. 


Albin äter tårtrester :)


M roade sig med att byta några murkna paneler på altanen, vilket fick till följd att han var tvungen att måla hela räcket.




Ledig måndag och tisdag. Igår var vi på lunch och lekdejt hos vänner i Bodafors. 

Tisdagen fick bli nyttodag. Städ, tvätt, veckohandling och bak av helgens tårta :) Barnen har varit lediga sen i fredags och det märktes.. Vi hade även en kort lekdejt på eftermiddagen.



Inte ofta jag fastnar på bild, men måste visa min klänning jag hade i lördagskväll. Blir så glad av den :)

Ha en skön vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0