Härliga lediga onsdag!

Vaknade till precis 0500.. Tittade på klockan och hann tänka: Yes, jag får sova 30 min till innan klockan ringer!! Klockan ringde inte :)) Det är ju ledig onsdag. Väldigt skönt att slippa stressa upp. Visserligen var båda barnen vakna innan 06 men så blir det nu när de väcks vid den tiden övriga dagar.

För första natten på över en vecka har Mel sovit lugnt i egen säng utan att vakna skrikandes. Tror jag knäckte koden igår. Han fryser! Det är ju höst nu och inte alls lika varmt på nätterna. Letade fram vår trotjänare, Ikeas sovpåse! Vips så sov han hela natten, skönt för honom att slippa frysa och vakna otroligt skönt för mamman att ta igen lite sömn!

Alla barn är inte små kaminer båda mina killar har sovit otroligt mycket bättre under vinterhalvåret med dessa på! Dagens tips till er med lite frusna barn som vägrar att ha täcke på sig!!

Nu ska vi mysa hela dagen! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0