Chokladmoussetårta

Har just uppdaterat min IPad, så det ska bli spännande att se hur inlägget blir! Den senaste veckan har bilderna blivit "skurna" lite hur som helst..

Igår var jag på mysig tjejmiddag och fick mycket god mat. Först en Gazpacho som var precis lagom mycket hetta i! Därefter en riktigt god pajvariant med kyckling och mycket ost i. Pajen var så god att den får följa med på en annan liten träff jag har framöver.

Jag hade fixat en chokladmoussetårta. Den fick  godkänt :) Tårtan var från LouiseSpis och hennes tårtor är både vackra och goda. Mina vänner tyckte den såg ut som en "köpetårta" :))


Receptet hittar du här: 
http://www.louisespis.com/2012/01/chocolate-mousse-cake-underbar.html


Tack för en mysig kväll tjejer!!

Solig söndag på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0