Vissa dagar..

Ibland undrar jag varför jag lägger tid och energi på att komma på bra måltider, handla och tillaga dem när det ändå inte äts!
Igår gjorde jag en jättegod kyckling i ugnen med parmesan och god sås. Idag en kasslergratäng med potatis och morot. Barnen smakade knappt på någon av rätterna. Idag var dessutom M på resande fot och jag fastar (= kasslersallad till mig)
Innebär att det finns en och annan rest i kylen!! Tror att jag ska strunta i nytänkande och variation, trötta och sega som vi är under vardagarna så får det snart bli makaroner och korv varje dag! Alla utom jag kommer vara hur nöjda som helst och jag får väl fasta 2:5 istället för 5:2 :))

Förövrigt har jag bara gott att säga om 5:2. - 5,7kg på en månad!! Hög tid att få in en växel till i träningsshemat!!

Sovgott!!

Liten leker och jag stukar baskern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0