Måndag..

Riktigt regnig rusk måndag har det varit idag! Jag har dock lovat mig själv att inte gnälla på vädret då vi haft en fin vår, strålande sommar och hittills fantastisk höst! Nu behövs det regn i markerna så det är bara att gilla läget! 

Tiden rullar på i 120, jobb, familjen, vänner, baka och så börjar det om igen:)

Lillskrutt vill inte somna i sin säng utan två kvällar i rad har han somnat i lekpölen.. 

Han ser riktigt sur ut när jag säger att det är dax att sova :)

Veckans två tårtbottnar samt två fyllningar har bakats ikväll. Nu blir det till att sova med kraft då jag redan ligger efter med sömnen och imorgon är jag ensam med småtrollen efter jobbet.

Sov gott alla fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0