Kanelbullar med äpplefyllning:)

Jag bakar inte bullar.. Brukar bli en omgång saffransbullar med mandelmassa till jul men annars upplever jag att bullar alltid blir torra. Visst jättegoda medan de fortfarande är varma men två timmar senare är de torra! Lite trist att detsamma vara då gör det är igentligen väldigt roligt att snurra bullar!
Imorgon är det Kanelbullens dag och jag måste göra av med lite av alla äpplen vi har här hemma.
Så kanelbullar med äpplefyllning fick det bli. Provade en omgång redan igår, de blev goda men inte särskilt vackra. La lite mer tid, energi och kärlek vid dem idag och de blev mycket bättre!
 
 


Receptet hittar ni här:
http://www.pickipicki.se/2012/09/kanelbullar-med-appelfyllnng/

Enligt bloggerskan är det Roy Fares recept från början.

Imorgon får de följa med till jobbet, hoppas någon är där och är sugen på fika. Själv har jag fastedag imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0