Sovdags igen..

I helgen ska det ätas tårta vill jag lova :) 
På väg isäng efter att ha producerat fyra av helgens fem tårtfyllningar.. 
 
 
Kände lite lätt stress vid halv nio snåret då jag bara hade gjort en fyllning och Mel inte hade någon som helst lust att somna..
Precis då kom bästa mannen hem, efter några dagar på resande fot såg han lika trött ut som lilleman borde varit. Jag skickade dem helt enkelt isäng båda två. 
 
 
De sover än och verkar inte ha några planer på att vakna :) 
Får nog skriva en liten överlämningslapp inför morgondagen, prata hinner vi nog en annan dag ;)
Tänkte ta tag i mitt liv och köra lite vattengympa innan jobbet imorgonbitti. Bästa att komma isäng om det ska bli verklighet!
 
Sovgott alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0