Liten liten tårta till far ;)

Mannen min är ju som bekant inte så förtjust i tårtor.. Så jag hade inte funderat på någon Farsdagstårta till honom. Men så hittade jag en liten 12 centimeters provbotten som låg i frysen. Päronkräm och after eight fanns oxå hemma. Själv fastar jag idag så det fick bli minitårta till grabbarna. Chokladbotten fylld med päronmousse och spacklad med after eight fluff.
 
 
 
Trots att den är hur liten som helst står halva kvar I kylen..
Nu hoppas jag att det äts lite bättre, för om en liten stund är den av fadern själv önskade köttfärslimpan klar :)
 
Skön söndag på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida - Militärmamman

Superfin tårta som låter sinnessjukt god! Hur kan du ens komma på tanken att 1) baka o laga mat när du fastar? 2) Fasta?

Svar: Tack! 1, Hi hi, fixade fyllning och fluff igår. Idag har jag bara lagt ihop den :)2, Fasta? Har kört 5:2 sedan jag började jobba=-7,5kg! Är inte skapt för att plocka bort vissa saker ur min kost, skulle aldrig klara GI el LCHF! Men att ta bort allt två dagar i veckan går hur bra som helst :)) Har äntligen hittat något som passar mig. Kan jag bara bli av med tråkförkylningen och komma igång med träningen på allvar blir det nog bra det här tillslut ;)
Anna

2013-11-10 @ 21:35:36
URL: http://militarmamman.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0