Ledig måndag!

Eftersom jag jobbade i lördags så hade jag ledig dag idag. Tur det då killarna ännu inte var helt redo att skickas till förskolan. Båda sov länge imorse! Klockan var halv åtta innan barntv:n slogs på. Tyvärr kändes min hals värre igen men båda barnen har varit feberfria och relativt pigga idag. Tog beslutet att vara hemma i lugn och ro, försöka att inte stimma upp dem för mycket. Vi har byggt tågbana, lekt med lego och bilar i högervarv.
 
 
 
 
 
Har även hunnit med att baka tre tårtbottnar och tvätta lite. På eftermiddagen tog vi en tur med återvinningen, passade på att tvätta bilen och köpa med oss lite gofika hem :) Gäller ju att passa på :))
Nu på kvällen fick det bli lite städning då det inte blivit gjort under helgen. Trist men skönt när det är gjort!
 
 
 
Nu hoppas vi på en lugn natt, så blir det jobb och förskola för alla imorgon!! Denna veckan skall det produceras en doptårta och en liten liten sugarpaste tårta till oss på lördag :) Vill ju så gärna öva lite nu när jag varit på kurs och allt :) Dessutom får vi finbesök av mor och far till helgen!
 
 
 
Sovgott alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0