Lång effektiv dag!

Avslutar en lång dag med gårdagens semifinal i dessertmästarna. Då klockan redan är alldeles för mycket och det är jobb som gäller imorgon får ni lite bilder från dagen.
 
 
Cirka 50 saffransbullar har snurrats idag. Då jag tycker vanliga lussekatter lätt blir torra så gör jag alltid snurrade saffransbullar med mycket smör och mandelmassa i.
 
 
Min tårtkyl och mannens glassfrys har äntligen anlänt och tagit plats bredvid vår andra frys i källaren! Ska bli ett nöje att fylla den :)
 
 
Advent börjar ta plats i vårat hus. Mel kommer och tar mig i handen, drar ut mig i vardagsrummet och pekar på allting som lyser. Da da da! Sen full fart in i sovrummen, pekar på varje stjärna och ropar da da da. Sedan leker han en liten stund, innan proceduren börjar om :) Finaste lillkillen <3
 
 
Kvällen avslutades med Bompamys och när barnen somnat passade jag på att tömma telefonen på cirka 1000 bilder, börjar bli dax att uppgradera och det ville jag inte göra utan att säkrat upp bilderna först.
 
Sov sött alla fina!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0