Crazy Cupcake Monday :)

Fjärde lediga dagen denna långhelg började lysande, både barnen och jag var pigga och glada! Två olika cupcakes hann gå klart i ugnen innan vi vid 1000 stack iväg till skogen för en lekdejt med J och barnen.
Mel höll sig vaken hela vägen hem och fick i sig lunchen innan han sov sin middagslur. A och jag bakade ytterligare en omgång cupcakes. 
 
- Mamma, jag vill vara med att baka!
- Absolut, kom och hjälp mig att vispa.
- Vänta lite, jag måste bara tvätta händerna.. För jag ska slicka skålen sen!!
 
På eftermiddagen fick vi sällskap av C och lilla B. Alla cupisar dekorerades och barnen fick i sig mat innan resten av tjejerna kom vid 1800. Någonstans där gjorde jag en makaber upptäckt i huset och sedan bestämde sig lilltrollet för att inte vilja sova. Jag hann iallafall prata lite med tjejerna innan en väldigt skön dag fick lite trist slut. 
 
Dagens verk:
 
 
 
http://sweet-and-simple.se/2013/october/hasselnots-cupcakes-med-kolafrosting-och-choklad-2.html#comment
 
 
 
http://sweet-and-simple.se/2013/november/pavlova-cupcakes-med-ljuvlig-hallonsirap.html#comment
 
 
 
http://www.louisespis.com/2013/09/caramel-and-mint-cupcakes-caramint.html
 
Tre riktiga copycats, har i stort sett inte ändrat något i recepten. Alla tre var goda men de hade inte det där lilla extra.. Förhoppningsvis blir de glada på jobbet imorgon för fem personer kan ju inte äta upp tre omgångar cupcakes :))
 
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Johanna Grek

Åh, jag skulle vilja vara din arbetskamrat.. :)

Svar: Söt du e!
Anna

2013-11-12 @ 16:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0