Årets sista Pippibesök :)

 
Härligt med en helt ledig dag med hela familjen! Vi passade på att tillsammans med finaste vännerna göra årets sista besök på Astrid Lindgrens värld. De har höstmarknad denna veckan och det har blivit en liten tradition att åka dit. Efter denna veckan så stänger de för i år. Jag tror att barnen och jag har gjort åtta besök den här säsongen så årskorten är intjänade :) Åtta besök och i stort sett inget regn. Idag hade de ju ändå flaggat för regn mest hela dagen men det kom bara lite duggregn och någon lättare skur på eftermiddagen. Lite korv, smör, äppelmust, marmelad och fudge fick följa med hem :)
 
Undrar hur många bilder jag har på dessa gunghästar ;)
 
Liten paus från leken i Pippis hus. A har just nu väldigt lätt att ta till den där extra tjuriga fyraårsminen.. Det är inte roligt om han inte får göra precis som han själv vill.. 
 
Sov gott! Det kommer jag att göra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0