Sockerblommor

För någon vecka sedan i samband med min födelsedag så fick jag hem ett paket från kakburken.se. Fullt med roligheter:) Hade tänkt att jag skulle prova att göra lite blommor att dekorera diverse bakverk med.



Tiden finns ju tyvärr inte i den mängd jag skulle önska men i veckan blev det en kväll "över" och jag har nu lyckats knåpa ihop mina första sockerblommor.



Grymt nöjd för att vara första gången!



Imorgon fyller min fina A 4år! Så idag fick han med sig ett fat minicupcakes med de fina blommorna på till förskolan. Han har själv vispat smeten och hjälpt till att sätta dit blommorna. Så stolt var han när han lämnade över dem :)

 

Minichokladcupcakes med färska hallon och hallonmarängsmörkräm! 

Så besviken på formarna från Lagerhaus som helt lossnat och tappat formen över natten :(

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0