Mysmåndag och födelsedagstisdag!

Igår var en riktig mysdag! Mötte upp Johanna och Saga i Lövhult på förmiddagen. Solen sken på oss när vi lekte, grillade korv och födelsedagsfikade lite. Härligt att bara vara! Leka med barnen och hinna tjöta om lite allt möjligt!
Fixade lite ärenden på vägen hem, spolade av bilen och lagade middag. Kvällen tillbringades med finaste tjejerna i Vilande Nålen!
Helt klart en mycket bra dag.

Idag har det varit rutintisdag :) det vill säga shopping på Ica och hemmafix. Jag fyller visst år oxå.. Känner mig inte helt tillfreds med antalet år.. Inget att göra åt dock, bara köra på och se glad ut :)

Var i Jönköping och sprang Vårruset. Riktigt nöjd med att ha joggat hela loppet (5km) på 35 minuter. Låter kanske långsamt men med förutsättningen att jag tränat fyra löppass på två år så är jag grymt nöjd! Bara hänga i nu ;)

Nu somnar jag nästan i plattan så sovgott alla fina!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en härlig dag! Å du: Vilken supertid!!!! Snyggt jobbat!!!

Svar: Tack själv vännen! Ses snart! Kram!
Anna

2013-05-15 @ 12:40:02
URL: http://130mil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0