Hockeyfeber och lite bakning :)

Ni kommer inte tro mig nu, tror knappt på det själv.. Dagen började runt sju när Mel ville ha sin välling. Snällt av honom att sova hela natten när mamman sett på Eurovisionen halva natten :)

Hur som, så kom jag fram till att ska det hinnas med nån joggingrunda idag så är det nu det gäller.. Så innan frukost hade jag avverkat fyra kilometer jogging! Rätt nöjd med mig själv om vi säger så :))

Annars har vädret varit rätt risigt idag, det har dammsugits, inhandlats mat, skruvats gräsklippare, bakats många muffins och såklart massa bus med Trollungarna!

Nu VM final på tv:n och Mästarnas mästare final på plattan :)

Heja Sverige och heja Anna Lindberg eller Magda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0