Finaste älskade Albin 4 år!!

Helt otroligt att det redan gått fyra hela år sen vår första lilla prins kom till oss! Den lilla krabaten som spjärnade emot allt vad han kunde i trettio timmar innan vi äntligen fick krama honom, är nu en meter lång och tycker och tänker om det mesta :)

A började sin dag med att sova till åtta! Sen blev det frukost och lite paketöppning. Under dagen har mormor ägnat sig helhjärtat åt barnen då jag är mitt i ett för mig stort bakprojekt. Det har målats vattenfärg, byggts lego och tågbana, varit i lekparken och mycket mer!

Födelsedagsbarnet fick naturligtvis bestämma middagsmat! Inte helt otippat blev det korv och spagetti.

 



Då vi redan firat A två gånger med släkt och tårta, han ska ha barnkalas nästa helg ( med tårta) och jag har redan en hel del annat att baka, blev det ingen tårta idag. Istället provade vi Arlas nya mjukglass som man kan fixa och äta hemma:)

 



Jag älskar mjukglass men är ganska kräsen.. Den får absolut inte vara gryning eller isig och det var den faktiskt inte. Däremot smälte den otroligt fort och någon liten bismak av kem tyckte jag det fanns,  men rätt ok att äta med lite topping på :)

 



Kvällen ägnades åt att göra hallonmousse i långa banor och lite kartongvikning inför morgondagens projekt. En vän gifter sig och jag hoppas verkligen mina cupcakes blir super och gillas på bröllopet :)

Sovgott!!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tåget funkar även inomhus ser jag! Roligt!!

Svar: Ja visst! Det har lekts med dessa tågvagnar vid köksbordet varenda dag, så nu har de fått "försvinna" en stund :) ses snart! kram
Anna

2013-05-24 @ 23:50:42
Postat av: Julia(Filip och Olivias mamma)

Grattis i efterskott till Albin:) tänk att de redan Fyller 4!

Dina fantastiskt fina Bakverk var väldigt uppskattade på Sandras bröllop vill jag lova! Galet goda och helt underbart fina!!! Du är verkligen superduktig:) skulle kunnat äta minst 10st:) jag tog massa bilder som du ska få!

Kramar, Julia

Svar: Åh tack!Underbart att höra, tycker att det är otroligt viktigt att det jag bakar är gott! Sen är det roligt när det ser fint ut oxå :)
Blir jätteglad för lite bilder, det är så roligt att ha!
Kram kram
Anna

2013-05-28 @ 00:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0