Oj, redan onsdag..

Som vanligt försvinner tiden utan att jag förstår var den tar vägen..

I måndags tog jag och barnen en riktig långpromenad till stan för att justera mina glasögon för tredje gången ( nu känns de äntligen bra)

Blev ett stopp i Stadsparken oxå. Ganska kort dock då det inte alls var särskilt skönt i snålblåsten från sjön!


Igår bakades det citronbiskvier. Riktigt goda blev de men utseendemässigt blir det omprov innan det blir nån bild :) Tänkte testa en hallonbiskvie så fort jag får tid, så kanske det kan komma en liten bild då!

Vi har haft pappan hemma både måndag och tisdag kväll, allting blir så mycket enklare, smidigare och roligare när vi är hemma båda två!! Nu får vi klara oss själva ett par dagar igen.

Mel och jag har påbörjat tvättning och packning inför årets skidresa :))

Kram på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0