Godmorgon Fredag, välkommen helg!

Ännu en vecka snart till ända. Båda småtrollen hostar och snörvlar. Mel är riktigt rosslig och har haft feber i två nätter. Igår natt var jag ensam med barnen och då sover oftast A hos mig. Slutade med att jag och Mel sov i "pölen" inne hos honom, sådär skönt!
Inatt har vi trängts alla fyra i vår säng och Mel har antingen sovit på mig eller på tvären. Brännhet var han när det var som värst, mitt stackars lilla troll :(

På dagarna är det annars fullt ös som vanligt. Mel springer med gåvagnarna i full fart, står själv ganska länge men tar inte ett steg utan att hålla i något :)

Mat vill han helst ha samma som oss och gärna äta själv. Till lunch igår provade vi Sempers nya potatis och purjolökssoppa, han fick nog i sig hälften iallafall..


Ha en fin dag! Här skiner solen :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0