Sjukt nöjd :)

Det händer inte så ofta nu när jag lullat runt i min mammabubbla i snart ett och ett halvt år men i eftermiddag och ikväll har jag varit sjukt effektiv!!
Efter att ha latat mig hos mamma på landet i nästan en vecka var det dax att packa ihop och köra hem med barnen.
Landade in vid 1430. Sen bara hände det.. Packat upp, tvättat två maskiner, fixat middag, handlat inför helgen och avslutat det hela med 5,5 kilometer jogg!!
Känns betryggande inför höstens jobb och vardagspussel att jag fortfarande kan få något gjort :))
Så nu tänker jag sova och hoppas att mina småtroll gör detsamma resten av natten!
Ha en skön helg alla fina!

 

Gott med melon :)

 

BlixtenMemot kom väl till pass efter en närstrid med elak brännässla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0