Jun. 15, 2013

Måste bara berätta att jag mår så bra just nu!!

Efter en vår med massor av grubblerier, ältande och mörka nätter när min hjärna avhandlat det mesta. Allt från var vi ska bo, jobba med, hur många barn vi vill ha och framförallt den tunga " Hjälp, jag fyller 35!!" Så har allt plötsligt ljusnat!

Går mest omkring och njuter, av barnen och att vi har massor av tid tillsammans. Trodde vädret var en starkt bidragande faktor och det är det naturligtvis, men nu har det varit grått och regnigt i två dagar och jag mår fortfarande bra :)

Har bestämt att höstens jobbpussel inte är något att oroa sig för just nu, det tar vi då. Nu ska jag bara fortsätta må bra tillsammans med min fina familj. Först ett par veckor till, ledig med barnen sen semester allihop!

I helgen ska det dessutom bakas en massa cupcakes :)) livet är härligt, bara våga njuta av nuet!!

Kram och sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0