Oj vilken härlig vecka!

Dagarna rusar på, jag och barnen har verkligen tagit vara på vår "sista" lediga vecka. Vi har hunnit massor av roligt men även hunnit med att vara hemma och fått leka i pyjamas fram till lunch :)
Vi har badat, haft kompisar i sandlådan, fixat ärenden på stan, bakat, degat, spelat fiskspel och memory. Kan det inte alltid få vara såhär?? Måste man verkligen jobba??

 

 



I tisdags var A och jag på cirkus. Roligt att få tid att göra något tillsammans bara han och jag. Vi hade mysigt, A var pigg och tyckte det var roligt och satt still, trots att det var på kvällen. Framförallt gillade han popcornen :))

 

 



Idag åkte vi till Stadsparken i Jönköping med fina vänner. Tittat på djuren, klättrat i alla klätterställningar, kört elbilar, skrämt fåglar (Mels favorit sysselsättning), ätit picknicklunch och glassmellis :))

 

 
 
 


När vi kom hem igen fick vi eftermiddagsbesök av bästa T och H. Lite fika och utebus innan det blev middagstid. M kom hem och fick ta bad och läggning med småtrollen medan jag fick en välbehövlig joggingrunda och pratstund med fina J.

Ett avsnitt Hell's Kitchen på det och jag somnar snart gott :))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0