Hemma igen :)

Hur bra man än har det borta, måste jag ändå erkänna att det är väldigt skönt att komma hem! Vi åkte nattåget och var hemma igår förmiddag. Oj vad härligt det är att komma hem tidigt på dagen. Vi hann packa upp, åka och handla och allt annat som behöver göras i lugn och ro, samtidigt som vi hann med barnens behov. Barnen är alltid så roliga när vi kommer hem efter en veckas bortavaro. De kastar sig över sina leksaker och tokleker, springer som galningar och skrattar högt. Härligt att de oxå tycker om att komma hem.

 

 

Trött liten kille på väg hem!

På måndag börjar M:s sista hela semestervecka och vi har lite roligt kvar att hinna med.

 

 


Veckans projekt för mig är lördagens bröllopsbak :) Så för er som saknat bakbilderna under sommaren kommer det förhoppningsvis en bunt efter nästa helg :))

För övrigt har jag blivit beroende av syrrans Gellack. Det vill säga ett gelenaglack som du målar och härdar med uv-lampa. Jag har i ganska många år gått och fått mina naglar gjorda hos finaste Linda, men efter tjugo månader på föräldrapenning så har jag helt enkelt inte råd. Nu när jobbet drar igång kommer jag inte ha tid! Med Depends Gellack så kan jag lägga 45 min på mina naglar här hemma varannan till var tredje vecka och ha fräscha naglar över tiden :)) Me like!! Eftersom syster yster inte finns här nära mig så fick det helt enkelt bli ett eget kit..

Finns endel att jobba på men helt okej för att vara första försöket!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0